Ahad, Mac 15, 2009

X-japan, Wayang, Bowling


Hohohohoh
mesti korg tertanye2 @ bertanya @ mengutarakan pertanyaan @ mengselatankan pertanyaan @ membaratkan pertanyaan @ mengtimurkan pertanyaan @ mengTimurBarat kan pertenyaan @ meng....smpi bape byk la naik taip hehehe :p

kenapa title kali ni cam skema jawapn je kan...
hahah


2-3 arini ade sorg member aku bg aku lg2 x-japan yg lama...
lagu2 ni meningatkan aku time2 blajar diploma mase di Batu Pahat dulu...
time 1st time dtg ke KL...
rindu sungguh time2 tuh...
huhu~

semalam lak..
aku and 3 org membe aku g ke Cathay Cineplex Cinema kat Damansara tuh..
mule2 nk tgk cite DragonBall Evolution...tp penuh, tggl seat depan jer..
so ktorg pon xnak la ade upacara mematahkan tenguk malam tu kan..
ktorg pilih la cite lain lak...
aku secara selamba dan x berfikir panjangnyer mencadangakan cite
"Race To Witch Mountain" cite yg aku xpernah tgk trailer ngan nyer..
aku men hentam jer bg..
diorg lak setuju..so, ok la..ktorg tgk la cite tu
cuak gak..yela klu x best, aku yg disalahkan ti kan...

yg beshnyer...time nak masuk tu leh salah masuk Panggung...
yela..1st time tgk kat x ctu kan...
ktorg sepatutnye Panggung No.6, tp salah tgk..terbalik, ktorg g No.9
nasib baik time tu ade org duk kat seat yg sepatutnyer ktorg duduk...
so ktorg blur jap...membe aku c kit agi nak sound org tu, tp aku double-check
then br sedar, ktorg sepatutnyer kat panggung No.9
aku cepat2 tarik membe aku sorg nih, smbil gelak2
hahahah...

rumusan dr cite tu, a bit childish tp besh n lawak...
ade beberapa teknik CGI yg xmenjadi, tp leh dimaafkan la...

BOWLING~

Aku n Paan


Paan Ngan Aqiem

Paan


Aqiem


then arini agi, ktorg g bowling...
hohoh mule2 nk g karoke(wah~ aku da minat g karoke lak skg nih, yela membe aku kte suara aku klu aku amik claz leh jd tambah sedap heheh :p), ktorg g area shamelin tu, tp da full lak..
x jd la nk melalak malam nih..
so ktorg pon g men bowling jer...
walaupon 3 org...tetap MANTAP!!!
besh!!! heheheh

cam biase, aku mesti dapat No.2 tah knape...
huHU~

memang lately aku asyik kuar je...
tp mcm sumting x complete jer..
aku xtau...tp aku hope each day aku akan jd lebih baik...


QUOTE OF THE DAY
"The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up." Mark Twain

Tiada ulasan: