Selasa, Mac 24, 2009

Aku Gembira???

Kadang2 susah nak memahami perasaan diri sendiri...
aku tatau sama ada aku da kembali happy n ceria seperti dulu
ataupon teringat2 kn dia...
tetapi apa yang aku tau
aku hendak fokus kepada karier aku sekarang nih


aku bekerja di sebuah kompeni berhampiran dengan masjid jamek
aku harap aku leh kekal lama di sana
dan dapat membina karier and masa depan yg gembira...
aku mampu berharap


Akhir Kata :
Brother David Steindl-Rast :

Gratefulness is the key to a happy life that we hold in our hands, because if we are not grateful, then no matter how much we have we will not be happy -- because we will always want to have something else or something more.

1 ulasan:

Askidah Olumis berkata...

hola azri thanx link... harap ko ceria2 selalu... selamat membina karier!!!!!!!!!!! chaiyoooooo.... here' i'm still struggling abiskan study!!!!