Ahad, Mac 22, 2009

Reminisance......For You My Love























Post ini....aku dedikasikan kepada seseorg yang amat ku sayangi.....

pertemuan kami tahun lepas pada tanggal 21/3/08 adalah hari yg bersejarah dlm hidup aku...
kami telah memetrai janji pada tanggal 23/3/08 ntuk bersama-sama dalam susah dan senang...
berbulan2 susah senang bersama-sama...
masih teringat kisah2 lama kami..
semasa die mula duduk berdekatan umah aku
untuk berkeje semasa cuti semster
pahit manis kami bersama
die xde duit, aku sggp pinjam duit dr kawan2 @ family ku
aku sggp, hanya ntuk die bagikan kasih syg padaku
aku bahagia, kerana die syg aku..
kerana diriku...
syg aku seadanya
dan byk lg....
3bln perkenalan masa tu
rasa sungguh bahagia
aku xmampu nk tukar ntuk ape pon yg ada di dunia ni
kenangan itu sungguh manis
susah ntuk telan perasaan ni...
ntah kenapa akhir tahun lepas..hubungan kami mula renggang....
dan tanggal 1/1/09....kami telah melanggar janji kami...
kami telah berpisah....

ironinya, esok malam adalah ulang tahun pertama kami...
dan kami terjumpa di sebuah tempat pada hari ini....
tiba2 suma kenangan lama berputar2 dalam ingatanku....
walaupun kasih syg aku terhadap die xpernah pudar..
tetapi malangnya die telah dimiliki org....
secara jujurnya, aku xmampu tahan perasaan itu...
kesedihan yang amat....
tetapi aku redha, die gemibira dengan orang baru...
aku cuba menahan kesedihan, menunjukkan kegembiraan padanya..
tetapi die telah lama kenali aku....die tahu aku dalam kesedihan...

walaupon katanya die masih sayang kepadaku...
tp aku tau...
aku bukan lagi miliknya...
aku hanya mampu tersenyum dan berkata..
jagalah org baru tu, syg la die sepenuh ati....
xde gunanya menyanyangi aku lagi...

ironinya lagi....
setelah habis berjumpa denganya
kami lepak2 di kedai mamak...
seorg kawanku mengguna kan ringtone "Chipmunks -Only You"
yang pernah aku nyanyikan khas ntuknye semasa hari perkenalan kami dahulu...
dan kami lepak di kedai mamak yg kami selalu makan dahulu
aku xtahu kenapa arini suma nyer seperti telah diatur..
ntuk aku mengingatinya...
betula lah pesanan SMS yg pernah dia berikan padaku dahulu...
"Setelah Org Itu Pergi, Masa Itulah Kte Terasa Kehilanganya"

Sayangku, kalau awak terbaca post ini...
tiada perasaan yg dpt digambarkan...
bahawa "I Love You So Much".....

mungkin aku akan dapat hilangkan perasaan ini 2-3 ari kemudian...
tetapi aku ingin catatkan perasaan aku ketika ini disini..
agar di masa hadapan aku akan ingat...
bahawa, pada hari ini....
baru aku sedar....
yang aku amat menyayangimu....
baru aku sedar....
diriku amat bertuah megenalimu....
dapat kasih sayang drpdmu....
bahwa...
die seorg yg amat menyayangi ku seadaanya

jika awak terbaca post ini...
ingatla yg sy disini sentiasa sayang dirimu...
jika ada masalah...
just find me...
i never disappointed u ever again..
like i always do before....


Lagu ini yg dapat Menzahirkan perasaan aku pada mu :

CHIPMUNKS - ONLY YOU

Only you can make this world seem right
Only you can make the darkness bright.
Only you and you alone
can thrill me like you do
and fill my heart with love for only you.

Only you can make this change in me,
for it's true, you are my destiny.
When you hold my hand,
I understand the magic that you do.

You're my dream come true,
my one and only you.

everytime she walks by I can't stop staring
hooked on her looks and that smile that she's wearing
she looks at me and I freeze, I can't go on
unless it's with you girl, cause you are the one, i got
so much to give, long as i live you're my only
one thing I cant stand's the thought of you lonely, so
open up your eyes, realize my love is true
and it's meant for o-only you

Only you and you alone
can thrill me like you do
and fill my heart with love for only you,
Only you


DAN

Dygta - Karna Ku Sayang Kamu

Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku

Kuingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Hati ini, selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Ku berjanji, hanyalah untukmu cintaku
Takkan pernah ada yg lain

Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkah kuterus terlena
Tanpamu disisiku, ku kan slalu menantimu

Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Kuingin bersama dirimu

Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu





Akhir Kata :

Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.
Lao Tzu

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

shahhhhhhh...sape tuh, apsal aku x pnh th..jht nye ko ni..ckp je aku x nak bgth pape kat ko..ko lg jht,dah tgl kenangan br aku th..