Rabu, Mac 18, 2009

Coffee Bean, Dak Skolah, Isu Semasa dan Diriku....



Arini aku, membe aku 2 urang aLan ngan rizal wat half-day jer kursus..yela, duk lelame pon ktorg men tenet jer..xfaham kejadah nyer Mr.Nanai tu membebel kat depan, satu ape pon xmasuk..huhu~


pertama2 nye skali...AKU LUPE NAK SNAP2...huhu~
byk gamba leh amik td...
tp aku lupe...
gamba kopi been...dak2 skolah...ngan sume2 la..
tah ape aku mengelamun arini...
lupe nk snap..
huhU~
so aku terpaksa la gune pic donlot kt tenet jer...
xpe2...kite teruskan..hehe


KOPI BEEN, HERE I KAM!!!!


etceli aku da lupe yg rizal nk blanje aku Coffee Bean
yela..die ade ckp nk blanje aku isnin lepas...sbb aku bg die byk ebook..
aku xkesah...tp org nk blanje..aku trime ngan ati yg hepi n bibir yg tersenyum..:)
haha xbek tolak2 rezeki..lg2 time kegawatan ekonomi cmni..


huhu~ cam biase..
pebret air aku mestilah caramel blended...
besdt gler dpt num...
tp aku share2 ngan alan le...
yela..cian membe aku nk beli byk2 kan
hoho~
ape2 pon...aku da lme x num stabak@kopi been
huhU~ cedap sgt2 :)


DAK2 SKOLAH

hm...aku xtaw la nk ckp cmne, bile time cuti skola @ weekend jer...
mula la nmpak pelbagai fesyen2 yg ade kat area2 sungei wang, pavillion and times square
aku terfikir gak...diorg dak skola...
mne dpt duit nk beli baju2/suar2/sun glass2/belt2/ ape2 je la fesyen yg diorg pki skg...
bukan nyer murah sume tu...
ker diorg nyer blanja harian PA n MA diorg bg RM50 sehari???
fuh~ macam2 fesyen ade...
mang tahap model nyer fesyen ler...
huu~

zaman da berubah...dunia da maju
haha
aku pon xtau la...
klu IPT student pki cmtu...
bg aku normal la kot..
yela..ade PTPTN @ MARA @ JPA kan
ni dak skolah...
hatta skolah rendah pon, mak datuk...fesyen...xtaw nk ckp cmne...
MELETOP GLE!!!!
hoohoho~

ape2 pon...
sukati korang le kan..
ade aku kesah...hahah(kesah gak la.,.sbb rmi dak Melayu cmtu[aku bukan melayu pon :p])

ISU SEMASA

sambil2 aku num kopi been n melihat pemandangan alam(dalam sungei wang...alam batu ler...),
ktorg sempat gak gosip2 pasal ekonomi semasa and politik..
wah~ da lme aku xsentuh bab2 politik ni
yela..bosan taw...mule2 dulu interesting la..
lame2 jd tah pape...cam budak2 darjah 5...
tah la..makin merapu la skg...
malas nk bincang hal2 politik agi...
tp nnti intebiu...kadang2 kena tnye gak ttg isu semasa...
so kena la amik tau serba sedikit kan...

DIRIKU....



aku nk post TENTANG DIRIKU smlm...tp xsempat lak..
masa suke cemburu kat aku (heheh sbnrnye malas)
br2 ni aku ade g intebiu...tibe2 inteviewer tu tnye aku RM1 MILLION DOLLAR QUESTION
("Apa yang Anda Minat [dalam konteks kerja]")...
seriusly..aku btol2 terblur time tu...
mase tu aku pon mula tertanya2 diri aku...
ape yg aku minat???
ape yg aku nk sebenarnye.....
byk bende bermain di fikiran aku detik tu...
aku btol2 buntu..
xtaw lg ape yg aku nk....
smpi skg aku still cube cr jawapn...
dulu jawapn tu ade..
aku taw...
tp sejak kebelakangan ni...
aku da xpasti ape yg aku nk..
aku rse aku perlukan rehat...ntuk fikir balik..
ape yg aku nk sbnrnye....

aku harap..aku dpt jawapan dalam masa terdekat nih...
2-3 arini aku asyik fikir soklan yg sme...
ape yg aku nk sebenarnye...
jwpn still lg samar2


Elaine Maxwell:

My will shall shape the future. Whether I fail or succeed shall be no man's doing but my own. I am the force; I can clear any obstacle before me or I can be lost in the maze. My choice; my responsibility; win or lose, only I hold the key to my destiny.

2 ulasan:

tragic_figura21 berkata...

ehem ehem...dak skolah meletup dah skang...bdk2 pompuan berborak pasal isu virgin kat tempat terbuke..erk no komen:p budak skolah skang makin pndai result spm gempak2, tapi xtaula masuk kolej nanti jadi mcm mane plak kan takut terlebey pandai sume bende nak try lepastu jd bengong pulak. huhu. Jgn lupe diri and Ingatla asal usul kite. ewah

Syah berkata...

tu dia..
bile Mr.ALan berkata2 hahahaha
butul2
sukung ko lan 110% hehehe