Isnin, September 27, 2010

Tv Series...yey!!

ok2..skg mau cite, aku peminat Glee~ weeweeha~ sape x suke cite musical tu men jao2..haha....Photobucket
Glee br je memualakan Season 2 nyer pada mggu lepas 21/09/2010...lagu2 die best2 woo~..pastu ade charice, suara die pergh..best gile die nyanyi lagu Telephone ngan Listen, ni list2 lagu die Episode 1 :
1) Empire State of Mind
2) Telephone
3) Billionaore
4)  Listen
5)  What I did for Love
so basically lagu2 yg die bawah episod 1 ni mmg best2..huhu~ owh n esok(selasa) kuar episod, tribute to Britney Spears, so lagu2 britney lak esok..haha~ best2..
bile aku check balik kat laman web yg aku selalu donlot movie2/anime/tv series/lagu2...banyak lak cite yg baru mula...
1) SmallVille Season 10 (final-katenyer la)
2) Fringe Season 3
3) Glee Season 2
4) Supernatural Season 6(kot)

so banyak cite2 season da mule blk..ok la..operasi mendonlot akan berlaku semula tiap mggu yey!!!...
owh mggu lepas lak radio sana sini cakap pasal Iphone 4 da kuar (Maxis & Digi)...huhu~ aku kurang minat, da eppy ngan Iphone 3GS ni, wat mase terdekat malas nak upgrade2..ngeh Photobucket

oh aritu chat ngan mmbe yg lame aku da x jmep....so aku quote la ape yg die cakap hehehe
 tapi kita hidup sekali
alang2 seluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan
alang hidup sekali jerk, bejuang biar sampai ke titisan darah yg terakhir

Tiada ulasan: