Selasa, September 21, 2010

Salam Syawal.....wink2

Assalamualaikum...
Nah Hamik ko..last post awal thn ni..
zaman tok nenek da...mesti sume org da tatau ape da jd ngan aku kan..haha..
aku ade kt Malaysia lagi.,.so dun wori(ade yg risau ke aku kt mne pn haha)..
so pembuka bicara..di sini saya ingin mengumumkan..bahawasanya...dengan ini..kami berikrar..eh, kt mane aku nih...haha salah2..nk update je la ape yg jd kan..xyah nk cite dr bulan 1 tu..mati aku nak naip nyer..
nnti kalau ade story2 yg link2 ngan awal thn tu aku cite la..(wah~ cite katenye..ade org nk dengar ke? haha)
time aku menaip ni bersamaan 12 Syawal..da 12 hari menyambut hari raya..so camne raya aku taun ni??
leh tahan la..da ade keta kan..g jenjalan g Johor n beraya kt ctu.. weee~ best2..
ape??? ade keta?? (tibe2 ade org teriak kan??...)
hamik na ko~...aku apply keta ujung bulan 8 tuh....nak tau keta ape?
burung murai..keta ape? burung murai..keta ape???? gedebush!!! kne tumbuk hahaha..eh tibe2 melalut lak aku..ye time die lahirkan die di namakan dengan..Persona Elegance..wee..wee~ best2 haha...
so far mmg eppy  la ade keta ni..senang nak gerak ke sana ke mari..seperti jari jemari ko yg menari...
haha..mesti rakan sekalian nak tgk gamba keta itu kan...ha~ jeng2..ini la dia...




 Lawa kan?? ha~ baru korg tau...suke gile kt keta ni..hehe..:)..sangat memudah kan kje2 yg perlu dilakukan oleh diriku ini :)
so..bile da mula nek keta ni..da x exercise la kan,..(klu xnek keta exercise ke?)...
haha..mesti la..aku berjalan kaki dr umah g station tu..10 menit tau, jejantas lg..da la tangga die tggi gle..
memang aku wat cardio gak la..huhU~...
TETAPI...ha~ ....mesti korg tertanya2 kan.tapi ape??? ape????...hahah..nk wat to be continue x..bia sume org tertanya2...knape tu..knape??? hahah (ye2 la tu ade org tertanya2..aku sorg je kot bace blog ni..haha)
jadi..akan bersambunga la ye..ke entry yg akan dtg....tggguuuuu~.......

entry yg akan datang : 1) apakah perkataan2 yg selalu di sebut oleh kawan2 aku terhadap aku..
                                  2) Apakah yg aku da lakukan sebelum raya untuk memastikan aku berkeadaan fit
                                      dan sihat?
                                  3) Dan ape kah tanggapan2 org ttg bende yg aku buat...

Ha~ tgk..cam movie da kan...ape akan jd episod akan datang..kalau ade camcorder..aku da record ape yg akan jadi hahaha...br nampak gempak ckit(syok sendiri)....
haha~ ape2 pn..tggu entry yg akan dtg ye...jaga2 ckit pemakanan tu di musim perayaan ini...:)

1 ulasan:

zOuL.MzMn berkata...

hai..lame x bace blog nie..rindu terubat gak dapat bace latest post..
hahahaha..by the way,cantik lukisan tue(bukan nak kutuk lah...)

ops...