Rabu, September 22, 2010

Nak Puasa Katenyer

Semalam dengan semangat nya bile bertanya2 kat kawan2 office sume mengatakan yg dirinya berpuasa 6..
so dengan kesungguhannya, aku ingin berpuasa 6..mula nya arini  ....jeng2....to be continue(debushh!!) ko ingat ni cite bersiri macam sunsilk tu ke,  x sampai seminit da bersambung..haha, ok2 cmni reality sebenarnye...weekend selalunye aku lepak bangi(bukan tempat sebenar) dengan mmbe aku syahrin (bukan nama sebenar...ape jadah dr td bukan sebenar..aku tulis name ape pn korg bukan kenal pn kan...hahah)..selalunyer weekdays kalau xde pape aku akan balik BTS(korg fikirlah ape name tempat ni sendiri haha)..
so then weekend lepas aku stay bangi la(bukan tempat sebenar)..baru aku sedar yg bahawasanya belt(tali pinggang...bukan belt ntuk karate or taekwando tu k..belt opis) aku tertinggal kt umah aku kt BTS(hampir kepada nama sebenar)...so aku terpaksa pinjam die nyer tali pinggang...huhU~ dan2 time tu esok nyer die ade interview lak, so balik dr opis aku terpaksa la g bangi..dan yg plg best petang itu berupa hari yg hujan, kalau lah anda penduduk d Kota Raya Metropolitan ini a.k.a(also known as--bg sesape xtau ape mksd a.k.a) Kuala Lumpur(Lumpor bg omputih ataupn Kuala la la Lumpur bg sape2 yg menyanyikan lagu "what you waiting for"..hurm makin melalut lak aku ni eh, ade x abis cite aku ni haha)...sambung...klu ddk kt KL ni..time kul 5.30 + ujan = pergh best!!! ngan keadaan jem yg lebih dr hell!!...mmg menagis la nak redah jem ni dr KL all the way ke bangi..haih~...tp aku dapat gak la sampai lebih kurang kul 7.10 cmtu kt bangi..fuh~..
so lepak sana jap makan semahyang ape sume..dalam kul 9 balik BTS...sampai je BTS pap!!! ttdo~ smpi kul 7...amik ko..hahah..mmg x sedar nyer tdo..gle penat kot..so xjd la pose rini...pergh..cite knape x pose rini punya la panjang..haha..mesti ade yg muntah2 da bace kan (aku sorg je yg bace pn haha)...
so~...erm...aaa....mmmm.....sampai cnie je la cite ntuk arini.....kot...hahah..
papai

2 ulasan:

i'm shin... i'm inesen berkata...

yok puasa ngee... x sabar nak cpt2 abis.. ada lagi 2 ari lagi ngee~

Syah berkata...

haha best nyer..ni nak pose pn kadang2 xdpt..ade je kne jemput g open house(alasan) hehe