Rabu, Oktober 14, 2009

Henpon Datang Lagi!!! dan menunggu??

hehe..meh ramai2 teka ape jd arini???
ye...aku berjaya bangun awal!!!! yeay~MySpace
n aznien org pertama yg ucapkan tahniah..hahahaMySpace

tp arini time nk kuar....
ujan renyai2 lak huhu sejuk~ MySpace
sib bek x lebat..sbb aku mmg nak dtg awal arini
so redah je la...(sambil tgn kiri buka payung..redah ke tu? hehe )

so adik2...mengapakah tajuk post kalini berkisar ttg henpon lg??? MySpace
ye..betul..tentunye kerana aku geram apabila org yg ade henpon..tp x reti guna.,..MySpace
henpon diciptakan ntuk digunakan.,..bukan ntuk di buat jeruk ye kwn2 sekalianMySpace
yela..org msj, balas le...klu xde crdt xpe..ni da xbls, kol pn x agkat..geram tul laMySpace
klu wat sekali dua xpe, tp klu da wat berkali2..geram gak kan.,,
lg2 time ptg
bab ni kite kupas lak ttg bile bermesej2, ttg bile anta msj, then x bls tu da kite kupas kan..
so skg bile kite bermesej2...kdg2 dlm 1 msj tu kite letak 2-3 point @ pertanyaan...tetapi yg dijawabnyer cume 1, tu pn soklan last yg kite bg, xke geram nyer tu..MySpace
sedangkan sume soklan2 tu ptg (yela nak jimat crdt, tnye la byk2 dlm satu mase) MySpace..die leh jwb yg last skali..geram gile!!!
aku xtau la nk wat ape kt org2 yg cmni
yg suke jdkan npon tu jeruk..hurm..MySpace

ok, ni nak cite gak nihMySpace
ttg bab tunggu menunggu...
aku sbnrnye xkesah gak, klu da janji nk tggu org tu lme2MySpace
tp aku akan jd sakit ati, bile aku tunggu tp aku xtau smpi bileMySpace
contohnyer..a org tu nk dtg jumpe aku, then janji la nk dtg kat sekian2 jam sekian2
pastu tunggu2 la...pada time sekian2...
pastu hampir da mase sekian2 tu..
kite msj2 la..
kol2 la...
xdpt...
msj blk2
kol blk2
tibe2 dpt msj die otw...
pastu tunye ktne ..die x balas (berbalik kot perenggan pertama tajuk npon)
tunggu2
pastu tnye lg..die kte da nk smpi lg (contohnyer klu nek tren putra "tinggal 2 station lg" )
tggu le....
nk dkt stgh jam pn x nampak batang hidung...
msj lg..
kate nk smpi da..
xsmpi2
last smpi
tgk2 die ade ngan kwn die ikut..
bile tnye btol2
die lewat sbb tggu kwn die..
OMG!!!!!!MySpace
aku xkesah nk tggu bape lame (brape lame tu kne la relevant mse die, xkan tggu 24 jam kot hehe)..TETAPI bgtau la knape lambat...n BE HONEST!!!!!!MySpace
ckp je la tggu kwn die ke ape...
klu cmtu aku leh g tmpt lain dlu
pusing2 ke ape
ni cam org gle aku tggu tmpt yg dijanjikan
tp die lambat nak mampus..
pastu menipu lak tu!!!MySpace
seriusly..sesape nak berjanji ngan aku..if ade ape2 mslh
klu aku msj tu jwb je la jujur,.
aku bukan jenis yg cepat melatah
aku faham kdg2 ade bende yg x diingini berlaku..
aku mmg jenis x suke tggu sesuatu yg aku xpasti...
contohla ko suh aku tggu ko kat tmpt sekian2
tp suh aku tggu je dr pkl 5
tp xtau smpi bile ko akan sampai,..
aku mmg la jd bengang
tp klu ko kte dlm kul 5-6 kot smpi..
tibe2 last menit ade mslh
ko ckp kul 7@8..
aku xkesah...ckp la ko ktne skg..knapeMySpace
slalunyer sblm mse yg ditetapkan tu
aku akan msj..org tu ktne da..
de gerak lum??
ape2 yg relevant la..
so~ jwb je la
klu ko lewat ke ape..
aku xkan marah2
just be honest
nk kwn ngan aku senang..
aku msj..balas, klu xde crdt..bia dlu..aku akan kol nyer..
klu ko tgh mandi ke ape...
tggu lg..akan aku kol lg smpi dpt..
jgn la sbb takut nak bgtau aku ko lmbt
ko xagkt or tipu..
aku klu ko ckp kat sekian2,
aku leh bajet mse tau
roughly pkl brape sepatutnyer ko leh smpiMySpace
klu ko ckp 2 station lg..
tp smpi 45 menit kemudian
tu nak kne hentak ngan komputer tuMySpace

ape2 pn..kite manusia byk kelemahan..MySpace
harap kite sume gune kan lah teknologi yg ade ntuk kemudahan kite..
kenape telefon di ciptakan??MySpace
ntuk memudahkan kite berkomunikasi kan
bukan wat jeruk!!!!MySpace

arini pas kje aku kuar ngan syahrin n sapuraAAAAAA
hehehe
aku xdpt upload gamba kt blog ni knape tah
xpe la lenkali je k..
sekian ..
tata MySpace

P/s : harap die cepat sembuh MySpace

1 ulasan:

i'm shin... i'm inesen berkata...

bila bab nunggu ni tetiba nak cite hahaha..nyibok jer kan..

dulu masa ngam ngan dak tu.. dari tempat shin nak pi KL.. dekat 4 jam.. pastu.. sampai KL x suka tunggu kat pudu.. pasai sesak.. tunggu dpn 7 eleven.. dekat 2-3 jam.. paling lama 4 jam ar..

setiap kali turn shin pi tempat dia mesti mcm tu.. tp kalo tiap kali dia dpt tempat shin.. mesti shin awal sengah jam untuk amik dia..

x paham kekadang.. mesti dia x reti nak manage masa atau dia x reti nak peka ngan masa..

sebab dah biasa kena camtu.. shin amik altnernative.. setiap kali turun KL mesti pi kotaraya.. layan tengok dvd anime.. hahaha x pasal pasal.. dia plak kena tunggu shin mengaruk dalam kotaraya tu cari dvd anime murah murah

* latest news.. my fren bagitau.. kedai anime tu semua dah kena tutup kat kota raya...

skrg ni xde sapa tunggu sapa... tu cerita lama.. sib baik 5 tahun jer ngan dia ngee...

sekian.. terima kaseh~