Isnin, Oktober 04, 2010

Tercalar...

wuwuwPhotobucket...semalam aku g Tesco nak beli la ape2 yg patut dan x patut...ni time nak cari parking, pastu time lalu depan Tesco tu ade Taxi nak angkat penumpang, so aku nk wat pusing pn xleh la..contoh seperti die bwh..
  
so taxi tu suh la aku kedepan..lagi..dan lagi..time tu customer die tgh naik..aku rase da rapat..tp die suh g..so aku pn slow2 la ke depan kan,pastu aku tgk sume customer die da masuk..tp die cam terkjut kot..aku xtau knape(mase tu x perasan), pastu die masuk taxi die cepat2 n jalan, bonet x tutup, aku gelak la..pehal nak cepat sangatPhotobucket, aku xkesah pn tggu die agkat sume passenger die td..so aku pn g la beli belah kat tesco tu..da balik n sampai uma, aku tgk ade kesan merahPhotobucket....la~ br aku sedar, sbnrye da terkena ckit kat taxi tdPhotobucket, die takut then terus lari, patut la bia bonet tu x tutup betul2...bongok nyer taxiPhotobucket, aku da signal kt die kot awal2 xpe..aku leh tggu jap die agkt penumpang die..tp die suhh juga kedepan..geram tul la..taik nyer taxi!!!!...tp pe leh wat kan, kalau bende da nak jd, xleh wat ape, cume sedih gak la,,,wuwuwPhotobucket,,ape2 pn, kne berhati2 lepas ni, jangan percaya kata2 taxi lagi..pfft..taxi...Photobucket


p/s : aku sampai opis arini kul 6.35, awal gile kot,,nak watpe tahPhotobucket





2 ulasan:

Professional Golf Of Malaysia berkata...

salah ko.. ko yg x tau ukur kete sendirik.. muahaha..

Professional Golf Of Malaysia berkata...

anyway, aku ade spray bleh ilangkan kesan cat kalo kete langgar kete kite..