Jumaat, Oktober 15, 2010

PERHATIAN!!! Line Kanan Untuk Laju!!

Salam..n samat pagi...huwaaaa~...Photobucket
selalunyer kuar uma ntuk g kje kul 6.30am, nampak cam awal kan..tp kat jalan raya tu da berterabur keta2 tuh...Photobucket
so~ pagi2 kite kuar uma awal kenape??? ye betul..bukan nak tunjuk muka kat bos yang kite datang awal..sbb die pn datang lewat...bos la kan...bz....
so aku kuar awal ade 3 sbb...1 (SATU)Photobucket nak elak jem yg cam hell kt KL ni kalau da masuk kul 7am...dan yg kedua, sbb kt opis ade kuota brape byk parking free lepas abis kuota tu, kne byr la..rm7 lak tu, bek aku nek train kalau cmtu, dan yg ke-3 sbb nak dapat parking best, senang time nak balik nnti...disebabkan 3 faktor2 tersebut yg menyumbankan ke arah ekonomi Malaysia yang makin....eh Photobucketbukan2...disebabkan 3 faktor tu la aku kne kuar seawal 6,30 dr uma ye...time kasih...Photobucket
kuar awal2 ni best sbb jalan still lancar, tp xleh la bwk laju sangat coz walaupn lancar, die bukan kosong ye, klu xde keta, mau aku pijak pedal minyak tu smpi abis hahaha...
tibe2 korg cakap kan..pe jadahnye ngan tajuk ni? xde kaitan pn ngan cite...ye xde..babai......Photobucket
.........Photobucket
........weewee
.........lalala
ha~ takut korang hahaha..ok2, knape aku wat tajuk tu sbb aku teramat la meradang( radang?? paru2??) a.k.a marah gile pg td, ok..secara logiknyer line kanan sekali ntuk yg membawa laju gile(laju la), tengah untuk sedang2 dan yang kiri slow gile..ni untuk yg 3 line nyer jalan raya k, kalau 2 line konsep same, buang je konsep tengah tuh...cm gamba rajah 7.1(cam buku teks lak)
Rajah 7.1
  jadi meh kite jadikan die sebuah cerita, pg td aku bwk laju la sbb2 faktor di atas td kan..tengah laju2, tibe2 ade org nak masuk line kanan, so aku slow kan ckit la bg die leh masuk, dengan best nyer die masuk dengan slow, pastu die jalan ngan slow, gile geram aku..ko nak bwk slow, pegi la line tengah tu, da sesuai kot ngan kelajuan ko, yg ko terhegeh2 nak masuk line kanan tu watpe??? antara keta die ngan keta depan gile jauh..dan makin menjauh, geram gile...pastu korg yg bace ni ramai2 cakap kt aku.."wei noob, g la potong die"...banyak cantik korang, korang tau x yg keta line tengah tu banyak gile? aku nak potong pn xdpt..kalau da masuk line tengah, sbb byk sgt keta yg suke brek2..so aku x terpotong la org tu..dalam ati aku asyik beristigfar(sebenrye sumpah seranah haha jaat kan aku)...pastu ade peluang, ngan cepat2 nyer aku potong, sib bek dapat, bile tengok..pergh patut la..pakcik tua yg bwk..pakcik2 tua ni rmi yg bwk slow, aku x kesah tp tgk la keadaan, pagi2 kot..sume org terkejar2 nak g kje, pastu ko amik line kanan lak tu..argh!!! geram2!!!!grrrrrrrr...sepak laju2 kangPhotobucket(uish jaat tul aku ni nak sepak pakcik2..)..tp geram gile kot...grrrr...Photobucket
k la..cite da ade kaitan ngan tajuk kan?? ok babai...

Tiada ulasan: