Selasa, Disember 01, 2009

Hanya Seminit



Hi Sume~
salam...
erm..arini nak cite pe lak eyh???
hurm...Seminit...
nak tanye sume org la...if ade org yg kite syg..
salah ke nak minta seminit jer dr masa yg die ade ntuk bgtau die kat mane?
kite x minta bende lain...
ade kah masa seminit die sangat berharga sampai xleh msj langsung???
memang masa sangat berharga..tetapi rasanye seminit x la menganggu masa2 die kan?
x effect pn mse yg die ade time tu.....

erm...korg rase kan...
if seminit pn xleh bagi...ade ke kite ni bernilai bg diorg???
hanya ntuk meluangkan mse seminit..n mungkin x smpi seminit pn..
then lepas tu die x akan diganggu..
susah ke?

erm..tah la..
xpela..aku pn xtau nk ckp cmne..
bia je la...
rse nyer aku da cube memahami die sebaik yg mgkn..
mungkin die xsedar yg selame ni aku bertimbang rasa ngan die
walaupon cara die x same ngan cara aku..
aku fahami..dan ikut cara die..
ye btol..kadang aku akan sakit...
tp..ape leh aku wat?
kalau aku cakap..die akan marah..
dan cakap aku x memahami dan kebudak2 kan?
sedangkan..aku da cube ikut rentak die..
knape die x leh luangkan ckit ruang die untuk..hanya sedikit...mengikut rentak aku?
die selalu cakap cube fahami die..
xke die nampak yg selame ni die xpernah nak fahami aku..
mungkin die xsedar..aku mengikut rentak die..
sebab rentak aku berbeza...tp bile aku kembali ke rentak aku
die kte aku kebudak2 kan..childish dan seterusnyer..
die nak aku memahami die..mengikut rentak die selama2nyer?
adekah die btol2 fahami aku?
ape yg aku nak?
ape yg mengembirakan aku?
aku da wat segala ntuk gembirakan die..
tp...
bile aku perlukan perhatian..
die marah..n cakap yg bukan2
hurmm....
baik la..
aku teruskan mengikut rentak die..
kalau itu yg die nak...
tp xtau la kalau akan mengembirakan ati aku..
aku terima.....hurm...

However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside.

1 ulasan:

sherlina halim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.