Selasa, September 23, 2008

I:m Not Student Any More




awal bulan ni aku blk to my hometown, huhu~ da lame x blk, so lepas je smpi blk kat smnjg, aku g ke kolej aku, sbb ktorg da ade arrangement tuk interview tuk praktikal ktorg slame 3 bulan..
lame gak arr menunggu, nk dekat 2 minggu br dapat satu kompeni ni, tp aku lak kena keje kat HQ kompeni ni kat Shah ALam, so mksdnye kena la aku pindah Shah ALam kot, tp aku bukan dpt praktikal, kompeni tu amik aku sebagai permanent, 3 bulan probation..klu die puas ati, so aku jd permanent la..huhu~
sebab tu maybe aku akan tggl kat Shah ALam lak pasni, xpela da lme duk KL, mase tuk berubah..hehe

aku akan mule keje tu awal bulan depan, so skg aku xwat ape2 smpi bulan depan...bosan gak ar, sebulan cuti tp xde wat pape
xpela...yg penting xlme g da nak keje, g pon da lme x cuti panjang2
so bleh la aku layan anime/blog/movies yg aku tertunggak mk tgk dr dulu sbb asyik bz ngan stadi je huhu~

huhu~ lme x update blog ni...malas c ket sbnrnye
mang slalu je kat depan laptop ni, tp nk menaip nyer cam malas je,.
byk gak arr bende2 besh berlaku 2 mggu lepas..
kuar buke pose ngan membe2. jalan2 dan byk g
huhu~
k lah ape2 pon slamat pose kepade sume

akhir kata :
William James:

The deepest craving of human nature is the need to be appreciated.

Tiada ulasan: