Khamis, September 24, 2009

Samat Ari Raye Sume.....:)




Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kawan sume (wah~ sopan nyer..anak sape la ni hehe ), di kesempatan ini (aku bukan suke amik kesempatan ok) saya seperti nama di atas (atau tepi) ber no kad pengenalan xx0609-12-5091(motif xnak bgtau thn lahir??? haha) ingin mengucapkan...SELAMAT PENGANTIN BARRR....eyh salah channel...haha Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri (hanya kepada yg berpuasa penuh+lelaki ok [aku faham pompoan xkan penuhnye...hehe ]), di bulan mulia ini..aku dengan rendah/tggi diri(tggi aku 171cm, tggi la tu kan?) seikhlas mungkin(slame ni x ikhlas ke?) aku memaafkan kepada seeeeemuuuuaaaaaaa org2 yang pernah@mgkn pernah@terpernah@mungkin nanti yg menyakitkan ati dan perasaan dan rindu(perlu ke?) aku....aku seikhlas yang aku mampu..memaafkan org tu..aku xmaw tambah beban aku benci2@sakit ati kt korang..so aku lepaskan@lupekan ape yg korg wat kat aku..biarla jd pengajaran sesame kite ye adik2...hehe

ha~ amik ko introduction aku kalini..yela da lme x update blog kan..bukan sarang labah2 lg yg ade..sarang dinosaur pn da ade ni..cmne nak buang tah..hehehe
etceli baaaaaaanyak sgt cite2 yg terjadi kt aku sepanjang perkenalan..eh silap channel lg..haha, sepanjang bulan ramadhan ni..ade bnde yg jadi sebelum ramadhan...dan terus berlangsung semasa bulan ramadhan dan mengakhiri ceritera nyer sebelum tamat bulan ramadhan(bende ni aku plg bersyukur skali, sbb ade kaitan ngan idup dan mati aku [amik ko betapa beratnyer bebanan aku nih hehe]) hanya sebilangan kecil owg yg aku percaya je tau cite nih...dan aku terus percaya n hope diorg leh la simpan + bg semangat kt aku meh cepat2 mne pasukan sorak ni nak cheer aku...hehe

bende tu bermula dari bawah dan berakhir kat atas.......(ni kt channel mne lak ni?? [bukan kedai baju channel tu OK])...haha bende tu bermula (seperti yang ku bilang, sebelum pose kan..nak aku bilang smpi no brape nih?) pada 16hb aug tu..mmg ari yg paling(insyaAllah) akan aku ingat smpi bile2, seumur idup aku...(ha~ sume org mesti tertanya2 kan..berat gle ke?, iye..ni mmg bende yg plg berat@beban plg berat aku pernah hadapi selama aku idup di muke dunia yg fana ini) beban tu aku tanggung smpi la 17hb sept,dan aku bersyukur n lega selepas tu..hu~ hanya tuhan yg tau betapa tenang nyer aku pastu..huhu~

bende ni sgt sensetip..so aku xleh cite..hanya org2 tertentu je..tp xpela..ade mse akan ku share kepada sume manusia yg ade di dunia ini dan memahami bahasa yg aku gunakan nnti..gunekan tanpa was2...hehe

so bulan2 pose ni ape yg aku perasan eyh...em...31 August (ari merdeka) sambutan kurang mengalakkan seperti A.Galak..tetapi leh dimaafkan kerana ingin menghormati bulan ramdhan(kecuali ade beberapa tempat le yg meriah nyer kemain lg..cthnyer G***** H*******, sambutan nyer mmg meriah smpi kt area umah aku pn dengar kebabom bunyi bunga api..apatah lg kalau kt sana kn..mesti byk pesta...bukan Besta ok!!!...

ceritera2 drama2 ramadhan Melayu yg teramatla kurang (mcm xde..sbb aku x tgk tv hahah), mcm diari ramdhan rafiq yg da di tayangkan thn lepas..selain tu cume la cite2 dr nun seberang sana..no,no,no bukan sabah sarawak ye kawan2..tp indonesia....

tahun ni gak is the 1st time aku pose time bekerja...iye..betul tu ape yg anda baca, B.E.K.E.R.J.A(kawan2 ku warga TM, korg mesti faham kan bile aku ckp "bekerja"), tahun2 sebelum ni aku pose time aku stdy lg..so thn ni beza xkit la...ala..ckit jer..yg sedang2 aja...

pose thn ni aku beli kt baazar ramdhan area2 umah aku....ok name tempat tu kan Flat *Kos Rendah*...TETAPI..baazar die mahalnyer mcm datin2 n dato2 yg tggl kt c tu... tah pape..tp plg aku suke mam time pose tu..is Nasi Kukus Ayam Rempah~ nyum2..time lain xde jual tau!!!

bulan pose ni gak...aku telah "putus" ngan sumone, hurm..cite nyer quite (diam??) complicated la..tp aku da prepare sume ni..hehe, it's good aku x sedih2 sgt, so far ok je..lgpon ktorg br kenal 3 bulan..ala kejap je kan...agi pn, suhow aku da agak da kot hehe, then tibe2 lak, 19hb sept tu aku "terKENAL" ngan seseorg, huhu~ n ktorg da berjumpa face-to-face(not facebook k), pada 26hb aritu, hehe so far die baik.. n nice je, suke tgk :), hopefully ktorg akan kenal lebih rapat le..hehe :)

ari jumaat (raya ke-6) Team ktorg ngan Team satu agi ade kan jamuan makan2 kat opis..sume pakai bj melayu ( ade la certain org yg x pki hehe) besh sgt2 huhu~

ape2 pn, aku cube la try mengupdate slalu blog ni k(susah ok, aku org yg sangat la bz!!) hehe
da~

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hurm..bestnye citer nie...

i'm shin... i'm inesen berkata...

jalan cerita yg chomel.. siap ada kesan khas yg comel.. dari penulis entri yang comot.. ngee.. selamat hari raya.. maaf zahir...

Syah berkata...

buweek xp...knape ckp comot...jaat hehe

MizZ_AnN berkata...

suke katun yg comel2 tu...nak boleyh????