Selasa, Jun 23, 2009

Tah Pape

Photobucket
Pagi ni bangun je...
ciap2 sume...
ktorg kuar rmi2
owh..by the way..my fren alan duk ngan aku wat sementara waktu
coz die kje kat KL kan...
ti nk pindah bangsar hjg bln depan
br die cr umah br
yg dekat ngan bangsar kot..

Time kuar pg td...
mang berangin jer

so besh ler nk jalan kuar umah tu...
time nek train tu..quite pack gak...
smpi jer kat chan sow lin...
da mule ujan
so far ok lg la...

then smpi masjid jamek..tibe2 rmi gle org
pergh..nak naik Putra tu punya la sakit ati
sesak gle...
yg wat problemnyer ni ade sorg mamat ni...
berketurunan india kot
tp..ish geli la,,,
tah pape
ikutkan ati nk hempap2 je die tuh


yela..aku ngan membe aku nek train tu plg last tau,,
mksdnyer da muat2 da.,,
cam sardin da
die leh tolak lg masuk ke dalam...
mmg sakit ati la...
pastu kan...
aku tgh pegang tiang kat atas tu..
yela sempit kan...
train jalan, kang jatuh cmne kan..
tibe2 die leh pegang tangan aku...
eiii gelinyer...
aku pandang die ngan mate yg marah...
die leh senyum je..
bukan ape...punya la luas tempat yg die leh pegang...
die nk pegang kat tmpt aku gak..pehal
lg satu die jauh gle dr tmpt aku...
seboleh2 nyer tgn die nk ke tmpt aku gak...
mangkuk tul...

pastu aku nampak cam marah..
die jauh c kit
die g dekat2 ngan membe aku lak...
punyalah kwsn tu luas gle...
die leh rapat nak mampus ngan membe aku..
OMG...
aku xfaham la..
geli sume perasaan ade
yuck...die leh raba2 membe aku tu

ish..geli sgt...
xlme kemudian die da blah tanang la ckit...
OMG wat a day
experience yg br la...
tp mengelikan haha

Tiada ulasan: