Selasa, Oktober 28, 2008

Open House TM




Yahuu~
hoho malam ni, meh aku mengupdate aku nyer blog..
ok ari sbtu yg lepas aku ngan membe aku shaman br abis kje ktorg, so shaman pon bwk aku g kerinchi, nk amik awek die yg br pas abis kursus tu kje gomen...
sesampai nyer kat kerinchi, time nk parking tu, ade sorg pak guard tu tahan keta ktorg n memberi hujah2 nye "Adik nk g Open House TM" aku ngan man kebluran.....ktorg berkata"em...arr,..em...aa...a'ah" huhu~ then pakcik tu tersenyum dan berkata"Masuk ke kiri parking free" hhu~ wah ktorg pon pe g...msk je la..huhu~ da free kan..
spe yg x ske brg free kan :p

lepas parking tu, ktorg kuar la then...tadaaa~

tadaaa~


tadaa~ lg...

n tadaaaAaa~

huhU~
meriah gak la time2 tu...ade ice cream, lemang(keras), satay kajang(liat), nasi biryani...
byk g arr...
huhu~ keta2 yg dtg pon sume besa2, takut lak ktorg tgk..huhu~
tp yg xbeshnye kan.,..
esok nye...
aku ngan shaman sakit perut!!!!
OMG...ape yg ktorg makan pon xtaula..
maybe rmi kot yg sakit perut pas makan kat sana..huhu~
so lenkali klu nk g mane2 Open House pon...
jage2 c kit pemakanan anda heheh ;P

1 ulasan:

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

haha, kesian dier skt perut... :)